Dia internacional de la infància

Aquest any la Xarxa dels Drets de la Infància organitza dos activitats al voltant del Dia Internacional de la Infància per celebrar el 10è aniversari de la XDI i ens centrarem en el dret dels infants a un medi ambient sa.

Per commemorar-ho hem organitzat una jornada virtual de debat sobre els drets mediambientals, on els infants són els protagonistes:

El 18 de novembre, de 9:30 a 10:45 h WEBINAR A LES ESCOLES ELS NOSTRES DRETS MEDIAMBIENTALS
Un debat en format webinar amb la participació dels infants, experts en climatologia com Tomàs Molina, d’educació en medi ambient (Teachers for future) i de la cantant Lucrecia, autora de la cançó “És el moment” amb lletra dels infants de les entitats de la Xarxa.

El webinar està adreçat a centres educatius i cal inscripció.

Les classes-grups que vulguin treballar la temàtica dels drets mediambientals dels infants prèviament al webinar podran treballar el contingut pedagògic en funció del curs i les competències que es vulguin desenvolupar (veure Proposta pedagògica). Han d’enviar una mostra dels treballs fets els dies previs al webinar a través de elfuturesnostre.org. Durant el webinar es presentarà un recull de les activitats treballades pels alumnes.

Informació: http://elfuturesnostre.org/aniversari/drets/