Concurs X(p)rimenta 2021

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) organitzen el 11è Premi de Comunicació Científica Audiovisual anomenat X(p)rimenta 2021.

Aquesta convocatòria s’adreça a alumnes i a docents que vulguin fer un experiment científic i filmar-lo en vídeo, amb dos objectius: divulgar un principi científic o tecnològic vinculat al currículum dels ensenyaments de primària, secundària, batxillerat o cicles formatius, i aprendre a usar les bases del llenguatge audiovisual.

Encara no has participat en el concurs X(p)rimenta 2021? No t’ho pensis més! Encara tens 10 dies per fer-nos arribar els vídeos d’experiments científics que has gravat amb els teus alumnes.

Anima l’alumnat a participar-hi perquè enguany centres escolars i alumnes podeu guanyar xecs regals, activitats científiques entrades a museus, entre moltes altres coses.

Teniu temps de presentar els vídeos fins al 28 d’octubre de 2021.

Si en vols més informació, consulta les bases.

Esperem els vostres vídeos científics!

Formulari de participació

Bases de participació