Concurs de Cristal·lització a l’Escola

La Universitat de Barcelona organitza el Concurs UB de Cristal·lització a l’Escola, centrat en la província de Barcelona. En aquest projecte de divulgació científica, els professors de secundària reben una formació en cristal·lografia a la Universitat i després traslladen l’experiència a l’aula perquè els estudiants aprenguin a crear cristalls.

Amb els cristalls obtinguts pels alumnes, s’organitza una jornada amb format de congrés científic en què s’exposen els cristalls treballats i se n’escullen els guanyadors.

Calendari orientatiu:

• Inscripció: fins al 19 de desembre de 2022
  • Selecció dels centres participants: 21 de desembre de 2022
  • Seminari formatiu presencial: 18 de gener de 2023, de 16:00 a 20:00, a la Facultat de Ciències de la Terra
  • Treball als centres: febrer-maig de 2023
  • Jornada final: 26 de maig de 2023, al llarg de tot el matí, a la Facultat de Ciències de la Terra