10a edició de Webs al punt .cat!

Aquest concurs d’elaboració de llocs web i apps està orientat a alumnes de 5è i 6è de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà o Superior.

La  finalitat de la iniciativa és que els alumnes creïn un web o una app real, a través d’un treball experiencial i engrescador que els empoderi a passar de ser consumidors digitals a creadors digitals.

El concurs també busca reforçar la formació tecnològica dels docents que ho requereixin, així com augmentar els recursos digitals dels centres educatius dels projectes guanyadors.

La inscripció al concurs estarà oberta des del 12 de setembre de 2019 fins al 31 de gener de 2020 i el termini per presentar els projectes web i apps acabats serà el 6 de març de 2020.

Per a més informació i per a realitzar la inscripció, cliqueu aquí.

Us animem a participar-hi!