#100tífiques

El proper 10 de febrer, per celebrar el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, s’organitza la cinquena edició de l’esdeveniment #100tífiques

#100tífiques és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya

Xerrades simultànies de les #100tífiques a centres escolars de tot Catalunya (alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO), presencials o virtuals!
  • Obert el període d’inscripció: per sol·licitar la xerrada, presencial o virtual, d’una científica, caldrà omplir la següent inscripció  abans del dijous 22 de desembre.
  • Novetat d’enguany: aquest curs s’incorpora també formacions per a docents. El professorat pot fer una activitat formativa associada a l’activitat (tres sessions virtuals i feina personal i d’aula) aquesta formació està certificada pel Departament d’educació.