La maleta de Jocs Matemàtics

maleta-jocsi

Maleta de Jocs Matemàtics

Adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial

Descripció: La Maleta Jocs I es un recull de 6 jocs de taula educatius i innovadors, amb l’objectiu de divertir i ensenyar a parts iguals

Mango Tango: aquest és un joc que desenvolupa el raonament matemàtic. El repte és fer equacions, equivalències, càlcul, sumes i restes de forma manipulativa. És un joc atractiu adequat per infants des del 5 anys.

Pig 10. Joc de cartes per desenvolupar el càlcul mental. És un joc amè i divertit que fa que els infants sumin i restin xifres al voltant del 10 sense ni adonar-se, tot jugant.

Instruccions

Fuchs & Fertig: Joc de cartes que combina la lògica i la memòria. És un joc apte per a totes les edats. Només has de tenir el valor d’arriscar-te.

Instruccions

Halli Galli: Joc de cartes d’acció, percepció visual i càlcul ràpid. Adequat per alumnat a partir del 6 anys. Poden jugar de 2 a 6 jugadors.

Instruccions

Archelino: És un joc de raonament lògic i de dificultat progressiva, per a nens i nenes a partir dels 4 anys. Un llibret els hi dóna unes pistes sobre com han d’anar col·locats els animals a l’arca i ells han d’interpretar aquestes pistes per posar-los de la forma correcta.

Instruccions

Katamino: Amb aquest joc tipus puzzle impulsem la geometria espacial dels infants. És un joc que presenta diferents tipus de reptes per aconseguir. Comença pel repte més senzill i endavant!

maleta-jocs-ii

Maleta de Jocs Matemàtics

Adreçada a l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior

Descripció: La Maleta Jocs II es un recull de 6 jocs de taula educatius i innovadors, amb l’objectiu de divertir i ensenyar a parts iguals

CHOCOLATE FIX

Un joc molt atractiu que ens permet treballar el raonament lògic amb alumnat de més de 8 anys. Escull un repte, utilitza les pistes per col·locar els deliciosos bombons en la posició correcte. Instruccions del Joc.

QUARTO!

Aquest joc ha estat dissenyat pel matemàtic  Blaise Muller, és un joc d’estratègia per dos jugadors. El repte consisteix en alinear 4 peces que comparteixen alguna de les quatre característiques possibles: alt-baix, blanc-negre, rodó-quadrat, foradat- complert.

TRICODA

És un joc de lògica amb nombres. Poden jugar fins a 4 persones. El repte consisteix en endevinar el nombre de tres xifres que tenen els seus companys.

7ATE9

Aquest joc de cartes  millora la velocitat del càlcul mental. El repte és desfer-se de totes les cartes el més ràpid possible. Les cartes tenen dos números, la xifra principal i una secundària que es pot restar o sumar a aquesta. La següent carta que es podrà jugar serà el resultat de la suma o la resta que fem i com no hi ha torns caldrà ser ràpid fent el càlcul i posant la carta a la pila. El primer que se’n desfaci de totes guanyarà.

TALÒ

És un joc d’estratègia i raonament lògic. El repte és construir unes escales que et permetin arribar al 10è pis. Imprescindible posar a proba la teva capacitat de càlcul mental i estratègia.