Taller MISU, mesures i suports universals

El taller MISU és una formació  dissenyada per abordar les necessitats de l’alumnat en un marc d’inclusió educativa, centrant-se en el Decret 150/2017 i les seves implicacions.

Amb aquest taller, els docents poden explorar noves perspectives i pràctiques per respondre a la diversitat dels alumnes, entenent les mesures i suports universals.

La formació està dividida en cinc mòduls que es desenvoluparan al llarg de 6 sessions:

Mòdul 1: Decret d’inclusió 150/2017 i Mesures i suports universals.
Mòdul 2: Personalització de l’aprenentatge
Mòdul 3: Organització flexible del centre
Mòdul 4: Avaluació formativa i formadora
Mòdul 5: Orientació educativa i acció tutorial

Amb una durada total de 20 hores, el taller MISU ofereix una experiència completa, amb sessions presencials i temps de treball personal, per explorar noves estratègies i reflexionar sobre el propi paper com a educadora.

La formació finalitza amb una activitat de reflexió personal, permetent als participants identificar el que han après i com aplicar-ho a la seva pròpia pràctica educativa.

​📅​ CALENDARI DE SESSIONS

• Sessió 1 dimecres 06/03/2024