XIII TROBADA CANTEM CASTELLAR DEL VALLÈS

El passat 30 d’abril es va dur a terme a l’Auditori Miquel Pont de Castellar del Vallès la XIII Trobada Cantem dels centres de Castellar del Vallès.

En aquesta trobada l’alumnat de les escoles Sol i LLuna, FEDAC Castellar, Joan Blanquer, Bonavista, Emili Carles – Tolrà, Mestre Pla, El Casal i l’IE Sant Esteve ens van regalar la cantata: El saltacontes de Dani Coma.

Aquesta catanta ens explica la història d’un nen somiador. Un nen que no en té prou d’escoltar els contes que li explica el seu pare sinó que a més s’hi vol ficar a dins; es vol convertir en algú especial per als personatges dels contes.

En aquesta trobada hi van participar la música Blanca Gibert (al piano), Joan Barranca (al baix elèctric) i Joan Torras (a la percussió), tots ells músics de l’Escola Municipal Torre Balada.

Cantaires i músics van ser acompanyats pels narradors Maria Hernandez i Hèctor Hernandez que van traslladar-nos de conte en conte a través d’aquesta meravellosa experiència musical.

Moltes gràcies a l’Ajuntament de Castellar per facilitar aquesta trobada, a totes les persones que ho heu fet possible i, especialment, a tots els i les mestres del Grup de Treball de Música que, amb la seva dedicació i implicació, han traslladat tot l’amor per la música al seu alumnat.