XI CANTEM !

Un any més vivim i sentim les veus dels més de 300 nois i noies que participen en la XI  Trobada del CANTEM. Hem gaudit de la cantata El Ratolí electrònic dels compositors Jesús Nieto i Ricard Gimeno

La companyia ” El confit” ens fa descobrir les peripècies d’un ratolí d’ordinador, que per mitjà de les seves aventures defensa l’amistat i la solidaritat entre els infants i entre tota la humanitat. Si escolteu les veus dels cantants segur que podreu apreciar tot el que s’amaga al darrera: la preparació de l’activitat, els dies d’assaig, la il·lusió, els nervis d’abans de l’actuació… Ara el somni de tots els que formem part d’aquest projecte és que compartiu amb nosaltres aquesta experiència que, de segur, ens farà gaudir, prepareu-vos, doncs, a escoltar les nostres veus.