UN TOMB PER LES AULES. 2018

27 d’abril de 2018, 9.30h Auditori Municipal de Castellar

Un tomb per les aules’ és un festival que vol mostrar a la ciutadania de Castellar allò que s’està treballant a les seves escoles i instituts. Un projecte de treball en xarxa entre els centres educatius de Castellar del Vallès, Ràdio Castellar i L’Actual i el Serveis Educatius del Departament d’Ensenyament.

Es tracta d’una matinal que, a partir d’activitats dels centres, mostra la diversitat de continguts que ofereixen les aules castellarenques i que es poden recollir en formats molt diferents: vídeos, entrevistes, experiments científics, teatre, actuacions musicals, màgia… En definitiva, us convidem a fer amb nosaltres un tomb per les aules.

Aquest any les escoles participants han estat:

• Escola Joan Blanquer: Jocs matemàtics
  • Escola Emili CarlesTolrà: Portem les setmanes de descobriment de l’art a l’escenari!
  • Escola El Sol i La Lluna: Presentació del procés creatiu de l’himne de l’escola en la celebració del seu 10è aniversari
  • FEDAC primària: Receptes de pluja i sucre, poemes dramatitzats.
  • FEDAC ESO: Escape Room ambientat en l’època dels Tolrà
  • Ins Puig de la Creu: Bookcrossing i Acció poètica

Pots veure el programa sencer al canal Youtube de l’Actual: