SEMINARI ANGLÈS – Sessió 1: Fem xarxa!

En la primera sessió del seminari primària-secundària d’especialistes d’anglès del curs 2018-19, vam establir el full de ruta dels continguts que voldrem treballar aquest curs.
Vam començar la sessió compartint una imatge que ens identifiqués com a docents, i vam explicar els motius pels quals ens hi sentim identificats:

A continuació vam compartir quines necessitats, preocupacions i interessos tenim a les aules, i vam arribar a la conclusió que compartim les mateixes inquietuds a primària i secundària.

Un dels objectius del seminari és facilitar l’espai per crear xarxa docent, així que vam posar sobre la taula què pensàvem que podem aportar al seminari. És una obvietat que podrem aprendre molt de l’experiència dels companys, i potser ens atrevirem a fer el pas per introduir alguns canvis a l’aula que no gosem fer. Conèixer noves experiències i veure com altres companys han viscut el procés ens animarà a fer el pas, i a treure més profit del què ja fem.

El resum de les aportacions dels participants el trobareu en el següent padlet:

 

Per concloure la sessió, vam projectar el cèlebre sketch de Monty Phyton The Italian Lesson. En aquesta situació d’aula surrealista, es donen fins a una vintena d’actuacions correctes o actituds positives del docent que podem encoratjar. Les podrieu identificar?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>