Obertes les inscripcions a RECERKIDS, un programa per apropar la ciència a les escoles

Del 08 de novembre al 05 de desembre estaran obertes les inscripcions a Recerkids, un programa educatiu impulsat per la Direcció General de Recerca del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya. La iniciativa s’adreça a l’alumnat de 5è i 6è d’educació primària i té el propòsit d’apropar a les escoles l’activitat científica que duen a terme les universitats i els centres de recerca de Catalunya.

Enguany, amb motiu del centenari del bioquímic, catedràtic i col·laborador de la NASA, Joan Oró, Recerkids girarà entorn de l’origen de la vida i l’astronomia, commemorant així les importants contribucions del català en aquest àmbit!

Si teniu ganes de treballar el mètode científic amb material didàctic ben pautat i acompanyament durant tot el procés i, a més, voleu compartir els resultats de la vostra recerca amb altres escoles, aquest és el vostre programa.

El programa Recerkids es divideix en dues fases. En la primera, els estudiants de 5è i 6è de Primària desenvolupen una recerca científica a l’aula, i en la segona presenten els resultats en un congrés científic.

Inscripcions: del 8 de novembre al 5 de desembre de 2023
Projecte de recerca: del 8 de gener al 12 d’abril de 2024
Congressos: maig de 2024 (dates i llocs per concretar)

Per a més informació i inscripcions podeu consultar la pàgina web de Recerkids