LES ESCOLES D’ESTIU JA LES TENIM AQUÍ!

Aquest confinament sobtat ens ha fet reinventar-nos i adaptar-nos a un mitjà virtual, on l’ús de la tecnologia era imprescindible. Hem hagut de reconvertir les programacions, les tasques a proposar a l’alumnat, canviar la forma de comunicar-nos amb el professorat i les famílies i tot un reguitzell de reptes continus a anar superant .

Ara que ja comencem a veure com acabem aquest curs, és el moment de retrobar-nos amb altres mestres i compartir mirades, experiències i donar resposta a les mancances que hem descobert que tenim.

Les escoles d’estiu ja s’han adaptat a la situació i estan aquí per ajudar-nos.

Formació Estiu XTEC

Ja està disponible l’oferta formativa estiu 2020. Com podreu comprovar, els cursos són telemàtics i en general tenen una durada d’entre 20 i 30 hores.

El període d’inscripció serà del 8 al 14 de juny, i les assignacions a partir del 18 de juny.

L’inici de les activitats serà a partir de l’1 de juliol.

41a  Escola d’Estiu del Vallès Occidental i la 1a en format VIRTUAL.

L’Escola d’Estiu del Vallès Occidental ha estat i és un lloc de trobada, reflexió i formació de les mestres i els mestres del Vallès. Apostant per cursos enriquidors per als docents, espais de discussió i debat així com conferències i trobades entre iguals per afrontar amb noves perspectives el curs següent.

De l’1 al 17 de juliol. +informació

55a Escola d’Estiu de Rosa Sensat: Educar en temps de revoltes.

Del 6 al 10 de juliol de 2020. +informació

Escola virtual d’estiu. Espiral 2020