ENTENEM ELS METGES? Un projecte al servei de la comunitat.

El dimecres 21 de novembre l’alumnat de cinquè de l’escola el Sol i la Lluna va rebre un reconeixement a la investigació realitzada el curs 2017-2018 sobre com facilitar la comunicació amb els metges.

L’alcalde Sr Ignasi  Jimenez va donar la enhorabona a alumnes i mestres per la feina fantàstica realitzada de servei a la comunitat.

De la mà de la doctora Rosa Estopà i dins el projecte Investiguem amb Recercaixa,  es van plantejar una situació molt propera: Entenem als metges? Aquest va ser el seu punt de partida que els va portar a fer enquestes, recerca d’informació, visites al CAP, per després prendre decisions de com compartir el que havien après amb les persones del  municipi. Així va sorgir la idea de fer uns tríptics informatius, i jocs de taula que ens permetessin comprendre algunes malalties.

Amb el suport econòmic de l’ajuntament s’ha fet una edició dels jocs que passaran a formar part de la guia didàctica i poden ser demanats en préstec per totes les escoles, també es podran trobar al CAP.