El repte d’educar en un món digital. Gerard Vilanova

El repte d’educar en un món digital: Prendre decisions sobre com educar l’alumnat en un ús saludable de la tecnologia.

Xerrada realitzada per en Gerard Vilanova, docent, divulgador digital, formador de famílies i tècnic en comunicació. És impulsor del projecte TICACTIVA. Una iniciativa que busca educar famílies, alumnat, docents en l’ús saludable de la tecnologia.

Aquest mes de novembre s’ha presentat l’informe de la UNICEF sobre l’Impacte de la tecnologia en l’adolescència; Relacions, riscos i oportunitats. Han fet una mostra de més de 50.000 adolescents de les diferents comunitats autònomes i han elaborat un diagnòstic sobre hàbits d’ús d’internet, xarxes socials, consum de videojocs online, i pràctiques de risc.

Ens aporten unes dades que impacten i ens mostren que ja no podem obviar la necessitat d’educar als infants des del moment de néixer en l’ús saludable de la tecnologia , i sobretot en el mòbil.