El Govern aprova el Decret de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu.

Aquest Decret significa un gran avenç, respecte a l’anterior Decret de 1997, en tant que suposa un canvi de paradigma en passar de l’escola inclusiva al sistema educatiu inclusiu: té com a destinataris tots els alumnes en totes les etapes educatives.

Decret 15/2017 de 17 d’octubre

L’escola Pere Calders va sortir al telenotícies migdia de TV3 del dia 17-10-2017 en motiu de l’aprovació del decret d’inclusió per part de la Generalitat.

Les imatges que apareixen serveixen per il·lustrar que l’educació per a TOTS és possible i l’escola Pere Calders n’és un molt bon exemple. Trobareu la noticia en el minut 51:54 de l’esmentat telenotícies.