Estratègies que afavoreixen la inclusió i el benestar emocional a l’aula

Voldríem compartir amb vosaltres que la pròxima setmana iniciarà el “Cicle de conferències 4080371408 Estratègies que afavoreixen la inclusió i el benestar emocional a l’aula” amb l’objectiu d’oferir una perspectiva holística i pràctica sobre l’aplicació d’estratègies pedagògiques que promouen la inclusió educativa i el benestar emocional dels alumnes.

Aquest esdeveniment reunirà experts reconeguts en l’àmbit de l’educació per compartir coneixements, experiències i eines que permetin als participants millorar la seva pràctica docent i fer front als reptes actuals de l’aula.

Tot seguit compartim amb vosaltres el calendari de les 3 ponències que tindran lloc al Mirador de Castellar del Vallès:

Dijous  02/11/2013 “Codocència per a la inclusió” per Abraham Tusell.
Dilluns 06/11/2013 “El benestar emocional des de l’aula” per Glòria Iniesta.
Dilluns 13/11/2023 “Eines per a la gestió de l’aula i el malestar emocional de l’alumnat” per Quim Puntí.

Podeu consultar els detalls de l’activitat formativa, i formalitzar la vostra inscripció a través del següent enllaç: