CENTRES EN LÍNEA. PORTAL EIX

El Departament d’Educació, en el marc d’aquest context extraordinari, posa a disposició l’entorn virtual d’aprenentatge (EVA) EIX .

El Portal EIX, basat en tecnologia Moodle, incorpora eines per compartir recursos, per fer seguiment del progrés de l’alumnat, fomenta el treball col·laboratiu i inclou la possibilitat de dur a terme vídeo-conferències.

En aquest entorn, els docents poden crear aules virtuals i s’hi accedeix amb l’usuari i contrasenya xtec. Per l’alumnat, EIX no requereix de l’ús de comptes de correu electrònics i les seves dades només són accessibles pel mateix centre. Aquestes dades es troben allotjades en els servidors del Departament d’Educació.

Enllaços que us ajudaran a bastir el Portal Eix:

Et pots subscriure al canal de centres en línia on tindràs tutorials i xerrades que et poden ajudar.

Curs obert a persones que gestionin i administrin el portal EIX.                                         Autoinscripció amb usuari i contrasenya GICAR

Curs obert destinat a aquelles docents que vulguin utilitzar el  Portal Eix o Moddle propi de cada centre.

Accés  al Portal Odissea amb usuari i contrasenya GICAR

Videotutorials de funcionament  sobre el Portal Eix. Aquest  canal serà dinàmic i  s’anirà actualitzant amb nous tutorials. Està fixa’t a la portada de l’espai  XTEC. Tutorials per a administradors de l’EIX, per a docents i per a alumnes i les seves famílies .

Fòrum de Suport del Portal Eix a l’espai Àgora. S’ hi accedeix amb usuari i   contrasenya GICAR

Centres que no tinguin el Portal Eix ni tampoc tinguin espai Moodle de centre. Es pot demanar al portal Àgora a través del formulari corresponent. ENLLAÇ