Maleta LGTBI

A qui s’adreça: Alumnat de Primària, ESO i Batxillerat.

Descripció: Conjunt d’àlbums il·lustrats, còmics, novel·les, guies gràfiques, vídeos i jocs. També inclou dossiers didàctics, bibliografia i recursos digitals.

Objectius: Aquesta maleta té com a finalitat que tot l’alumnat conegui i aprengui a respectar les diferents maneres que tenim les persones de viure l’afectivitat i la sexualitat, de relacionar-nos socialment i de conviure en família.

L’acceptació i valoració de la igualtat dins de la diferència ha de ser fonamental en la formació personal de l’alumnat, tot oferint una visió positiva i crítica i fomentant així la no-discriminació sexista, homofòbica o de qualsevol altra condició.

Contingut maleta LGTBI

Imatges del material

Material en línia:  Material digital maleta LGTBI

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *