Presentació

Som un equip multiprofessional que donem suport i assessorament als professors i als alumnes (i les seves famílies) dels centres educatius públics i privats concertats de Sabadell i Sant Quirze del Vallès, (de nivells educatius no universitaris) .

• Els centres de recursos pedagògics (CRP) donem suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professors, especialment en la formació permanent, els recursos pedagògics i de dinamització de projectes del centre i de la zona.
  • Els equips d’assessorament i orientació psicopedagògica (EAP)  donem suport als professors i als centres en la resposta a l’alumnat que presenta necessitats específiques de suport educatiu, així com a les seves famílies.
  • Els equips d’assessorament en llengua, interculturalitat i cohesió social (ELIC) assessorem, formem i orientem en els tres àmbits i donem suport als professorat, fo en l’atenció a la diversitat relacionada amb els alumnes procedents de la immigració i/o amb amb risc d’exclusió social en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn.

Qui pot fer la demanda dels serveis?

• Els centres, mitjançant els seus equips de direcció.
  • Col·lectius de docents, d’especialitat, de nivell, d’interessos, etc.
  • Els docents directament.
  • Les famílies, mitjançant els mestres-tutors.
  • Altres entitats vinculades a l’Educació.

Com es fa la demanda?

Trucant al telèfon 93 727 76 99 o enviant un correu electrònic als diferents serveis:

• CRP: crp-sabadell@xtec.cat
    • EAP: a8900277@xtec.cat