Treballs de recerca

Aquest premi de caràcter anual, és convocat de manera conjunta per la Fundació Bosch i Cardellachl’Ajuntament de Sabadell i el Centre de Recursos Pedagògics Vallès Occidental I (Sabadell), amb l’objectiu de reconèixer l’esforç fet per l’alumnat i el professorat i en l’elaboració de treballs de recerca i projectar-los a la societat més propera.

Està obert a la participació de l’alumnat de 2n curs de batxillerat que prèviament ha estat seleccionat pels respectius centres de secundària de Sabadell i Sant Quirze del Vallès. Els treballs presentats han d’estar redactats en català i correspondre al curs 2023-2024. Poden ser individuals o col·lectius.

L’àmbit dels treballs és multidisciplinar: ciències socials, llengües, àrea artística, educació física, ciències experimentals, medi ambient, tecnologia i matemàtiques.

El treball, els annexos, la síntesi i la fitxa de participació, així com el vídeo, s’hauran d’enviar a crp-sabadell@xtec.cat indicant com a assumpte del correu “TDR 24- Nom del centre”.

La data límit de lliurament dels treballs, el vídeo i la documentació corresponent serà el dijous 14 de març de 2024 a les 6 de la tarda a l’adreça electrònica del Centre de Recursos crp-sabadell@xtec.cat

DOCUMENTACIÓ:

Bases del concurs i premis

Fitxa de participació.

Síntesi.

NOU! Rúbrica avaluació treballs de recerca.

Llista de premis per als treballs de recerca

Autorització d’ús d’imatge

Treballs presentats.

Veredicte.

RECURSOS:

Orientacions del Departament d’Ensenyament – Xtec – Recursos en línia.

Guia pràctica per tutoritzar un bon treball de recerca a batxillerat. 20 consells essencials

Com citar i referenciar en els textos acadèmics Compilació basada en la normativa APA

Recursos per acompanyar la tutorització del treball de recerca al batxillerat

QUI ERA MONTSERRAT MIRÓ I MARIMON?