Tres premis per al curt “¿Qué Eres?” de la Stefania Chaparro

Volem compartir amb vosaltres una molt bona notícia!!!

Stefania Chaparro, alumna de 1r de Batxillerat Artístic de l’Institut Consell de Cent, ha guanyat els tres premis als que optava -Premi al millor curtmetratge de Batxillerat, Premi del públic al millor curtmetratge i Premi del jurat al millor curtmetratge de totes les categories-, en la Segona Edició del Concurs de cinema Ments Despertes.

El concurs, de curtmetratges, està organitzat pel Programa d’Acció Social Ments Despertes. Obert  a l’alumnat de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior de totes les escoles de Barcelona ciutat i de rodalies, el concurs pretén fomentar la creativitat de l’alumnat, fer un treball de sensibilització social entorn de la salut i la malaltia mental, eradicar estigmes i etiquetes, i afavorir la solidaritat.

El curt de la Stefania, realitzat en el marc de l’assignatura de Cultura Audiovisual, impartida per la Verònica Varas, és un exercici sobre l’autoretrat.

Us el recomanem!! És molt bo!!

FELICITATS, STEFANIA!!!

Felicitats, Verònica Varas!!! Felicitats Consell de Cent!!!