Taller de Teatre a l’escola Francesc Macià per l’alumnat de l’institut Joan Coromines

El dia 12 de juny, a les 10 hores un grup de 16 alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Joan Coromines va realitzar un ”Taller de teatre” a l’escola Francesc Macià amb l’alumnat de 3r i 4r de primària. El taller va consistir en que cada alumne de l’institut va representar una emoció determinada (admiració, ira, tristesa, nostàlgia, por, solitud, decepció, alegria, orgull) que els nens i nenes havien d’identificar. Després van fer treball de grups amb els alumnes de primària  i posteriorment podien també expressar alguna emoció en públic.

El taller estava dirigit per la tècnica d’integració social del  Joan Coromines Domi Pérez i  per l’actor i professor de teatre Santiago Rossinyol. L’activitat ha rebut el suport de l’associació “Art i xoc” dedicada al món del teatre i l’educació. Per a l’alumnat de l’institut aquesta activitat ha suposat la realització d’un Servei comunitari en el que els receptors són els alumnes de l’escola Francesc Macià, amb l’objectiu que aprenguin a desenvolupar capacitats d’expressió de les emocions i domini del cos i de la veu.