Cooperjoc – 2018

El dia 8 de juny es va celebrar al Parc de l’Espanya industrial la 3a edició de l’activitat “Cooperjoc”, en la que van participar uns 300 nens i nenes de 1er de Primària de les escoles La Muntanyeta, Gayarre, Pau Vila, Seat, Can Clos, Francesc Macià, Ramon Casas i Barrufet. L’activitat estava organitzada pels mestres del Seminari de l’Educació Física del CRP de Sants-Montjuïc amb la col·laboració del Districte i de la Taula d’esports de la Marina.

L’alumnat va realitzat les següents proves:  estàtues de sal, slack line, quatre cantonades, cèrcols , volei  i xarxes cooperatives i  cistella de tennis . Tots són jocs cooperatius.

Al final de l’activitat l’alumnat va escoltar el discurs de Violeta Cooper, la capitana de la nau Cooperjoc que va proposar una sèrie d’indicacions per tenir un planeta net i pacífic i els va donar les gràcies per haver jugat junts i cooperat entre ells per superar els reptes que aquests jocs amaguen. Els nens i nenes, al final de l’activitat, es van intercanviar unes medalles de cartró fetes per ells mateixos amb missatge de cooperació.