Cantada de cicle mitjà – 2018

El dia 14 de juny a les 11’15 hores es va celebrar la Cantada de cicle mitjà a l’Auditori de les Cotxeres de Sants. Aquest any han participat les escoles Cal  Maiol, Barrufet, Sant Medir, Proa, Pràctiques, Cavall Bernat i Francesc Macià. L’acte va ser presentat per la mestra de l’escola Sant Medir  Esperanza Pascual  una de les pioneres de la celebració de la Cantada al nostre districte amb l’acompanyament al piano de Paul Perera.

En l’acte hi van participar uns 400 alumnes i van assistir-hi uns 200 familiars. Va comptar amb el suport del Districte de Sants-Montjuïc. L’alumnat de cada escola va interpretar una cançó però també hi va haver  el cant comú amb l’alumnat de 3er de Primària amb els temes “Singing all together” de Thord Gummesson“Doe-Ba”  de Riueks Veenker. Es tracta de la 14 edició de la Cantada.