Mostra de Treballs de Recerca de Secundària 2018

El dia 5 d’abril  va tenir lloc la 17à.  edició de la Mostra  de Treballs de Recerca del nostre districte, a l’espai habitual, el Centre cívic de les Cotxeres de Sants i amb l’assistència d’unes 400 persones.

En aquesta edició hi van participar 27 treballs de Batxillerat i 3 d’ESO, que han estat elaborats per un total de 40 alumnes. Hi han participat tots els centres públics on es cursa Batxillerat (Consell de Cent, Domènech i Montaner,Emperador Carles, Joan Coromines, Lluís Vives, XXV Olimpíada, i Montjuïc) i tres centres concertats (Joan Pelegrí, Josep Tous i Proa)

A més de l’exposició del estands per a cada treball se’n van presentar oralment  5: 4 de Batxillerat i 1 d’ESO, que havien estat escollits prèviament pel Jurat:

– “Modificació genètica, un pas per a la medicina del futur” de l’alumna Irene Gómez tutoritzat per la professora Isabel Fernández  de l’Institut Lluís Vives.

“#Generacióqueer” de les alumnes Berta Gol i Lourdes Pereyra tutoritzat pel professor Felicià Iglesias,  de l’Institut Lluís Vives.

– “La música que es veu” de l’alumna Sara Ambel tutoritzat pel professor Lluís Belmonte de l’Escola Proa.

Aquest tres treballs de Batxillerat participaran en la “Recerca Jove” que organitzen el CEB i l’IMEB representant al nostre districte. Esperem que tinguin molta sort.

– El jurat també ha seleccionat un treball dedicat a la temàtica local (districte de Sants-Montjuïc) que porta el títol de “L’eficàcia del transport públic als barris de la Marina de Port i la Marina del Prat Vermell” de l’alumna Ariadna Domínguez del centre Montjuïc i dirigit per la professora Sara de Bladó.

– Va entregar el premi el Sr.Joan Sanromà, Conseller d’educació del districte. El centre també té  un premi en concepte de material escolar.

Finalment es va presentar el trebrall seleccionat de 1er d’ESO:

-“La taula periódica” de Pau Sales i Oriol Balsell l’escola Joan Pelegrí i dirigit pel professor Flavio Bettio.

També es van entregar diplomes per a tot l’alumnat  i tots els centres que han participat a la Mostra.