Un alumne de l’institut Montjuïc guanya la IV Olimpíada de Filosofia de Catalunya

A començament de març va tenir lloc a la facultat de Filosofia de Barcelona i al CCCB la IV Olimpíada de Filosofia de Catalunya.
Aquest any s’estrenava a l’Olimpíada una nova modalitat adreçada a l’alumnat de 4t d’ESO consistent en resoldre un dilema moral.
L’alumne Pablo Rubio de l’institut Montjuïc ha estat el guanyador d’aquesta modalitat.
L’exercici consistia en identificar les opcions possibles del dilema que es plantejava als pares, argumentar en favor de cada opció, analitzar els valors implícits en cadascuna, així com les seves conseqüències i defensar una solució.
El premi consisteix en participar, amb totes les despeses pagades, en la final de l’Olimpíada de Filosofia d’Espanya, que se celebrarà els dies 5 i 6 de maig a Múrcia.