Taller de cuina de l’Institut Domènech i Montaner

El passat dimecres, 30 d’abril, l’alumnat de l’Aula Oberta de l’Ins. Domènech i Montaner  va oferir al claustre del centre un esplèndid càtering com a acte de cloenda del Taller de Cuina que han cursat aquest trimestre a l’aula d’Impulsem. L’alumnat, amb una gran professionalitat, va presentar els ingredients i les receptes de cada un dels suculents tastets que s’oferien.

En el context  dels tallers de diversificació curricular que es realitzen en diferents espais formatius de la ciutat, aquest grup ha après els rudiments d’aquest ofici. En 10 matins al llarg d’aquest trimestre han assolit un notable nivell a jutjar pels resultats.

Podeu consultar la recepta dels blinis amb ous de guatlla o d’aquests bunyols….un receptari complet al bloc de l’aula oberta.

El mateix grup va tenir l’oportunitat de treballar en la tècnica del vidre per fusió en el taller de vitralls de la Fundació Centre del Vidre durant el primer trimestre. Ara els espera una emocionant aventura en un taller de navegació a vela tradicional en el taller Grumet-Èxit a càrrec del Consorci del Far. Enhorabona grumets!