Propostes d’unitats didàctiques d’educació musical

Aquest  treball ha estat elaborat per membres del “Grup de treball de música” del nostre districte amb l’assessorament de la formadora Ma. Antònia Pujol Subirà durant tres cursos.

Està dedicat a La creació a l’àrea de música i inclou una unitat didàctica genèrica de creació i tres unitats corresponent a cada cicle: Inicial (escola Barrufet) Mitjà (escola SEAT) i Superior (escola Perú).

La resta d’escoles que han participat al Seminari i que també han elaborat el treball són: Pràctiques 2, Gayarre, Proa, Francesc Macià, Sant  Medir  i Cavall Bernat.

Aquest treball s’ha presentat a un Congrés sobre Educació  i investigació musical que s’ha realitzat a Madrid durant els dies 2 i 3 de març.