Exposició i conferencia al Districte de Sants – Montjuïc

Cartell

• Del 20 de febrer al 30 d’abril es pot visitar a la Sala d’exposicions del Districte de Sants – Montjuïc (carrer Creu Coberta, 104) l’exposició: Un recorregut per la memòria i la història de les nostres escoles.

• El dijous 15 de març a les 19 hores tindrà lloc a la Seu del Districte de Sants – Montjuïc,  la conferència “Escola, mestres i escolars en temps de guerra” a càrrec de Joan Sanromà, professor de secundària.
  • Activitats organitzades per Avismón-Catalunya i Ajuntament de Barcelona – Districte de Sants-Montjuïc.

Entrada Lliure a les dues activitats.

Horari de la Sala d’exposicions: de 10 a 19 hores

Per demanar una visita guiada per a grups cal trucar al telèfon  932 916 378 d’11 a 14 h.