Premi “Recerca Jove” per al centre Emperador Carles

L’alumne Max Labay Ruano, de l’Institut Emperador Carles va aconseguir un dels premis de la 5a. Mostra de Recerca Jove d’aquest any amb el seu treball de recerca “Detecció de mentides” tutoritzat pel professor del centre Jordi Sebastià. El treball  estableix quins tipus de mentides existeixen i com es poden detectar. El premi consisteix en una estada cultural i científica a Madrid i es va lliurar el dia 15 de juny en el marc de la “Festa de la Ciència i la Tecnologia” celebrada al Parc de la Ciutadella.Aquesta Mostra està organitzada pel Consorci d’Educació i l’Institut d’Educació de Barcelona, conjuntament amb els CRP de la ciutat i dóna a conèixer les recerques més reexides i reconeix  l’esforç realitzat per l’alumnat i el professorat que el tutoritza. L’ alumnat participant hi ha arribat en un  procés de selecció previ en els 10 districtes de Barcelona, en el que hi han estat triats 29 treballs.