L’hort escolar de l’escola Can Clos

L’escola Can Clos des de fa molts anys duu a terme un Projecte que comprèn la utilització de l’aula de ciències i hort del centre.

El  Projecte que actualment forma part del programa de l’Agenda 21 Escolar va néixer arrel de constatar la necessitat de donar a l’alumnat del centre uns elements d’aprenentatge més vivencials i  integrats en el seu entorn.

Aquest projecte dóna la possibilitat de vertebrar en el camp de les Ciències i el Medi les activitats curriculars que es realitzen dins i fora de l’aula. Així,  permet treballar l’hort de l’escola com a centre d’interès i desenvolupar molta de la programació de les àrees de Medi natural i social, matemàtiques, plàstica i llengua.

Aquest curs l’escola Can Clos vol donar a conèixer aquest projecte i ofereix aquest recurs pedagògic i eina d’aprenentatge a altres escoles d’infantil i primària de Barcelona.

La visita  pedagògica a l’hort escolar és guiada per una mestra de l’escola Can Clos i s’ha previst que l’alumnat d’infantil i cicle inicial tingui un dossier de treball.

Per tal d’organitzar la visita didàctica els centres interessats poden contactar directament amb l’escola al telèfon 933 326 145 o bé per correu electrònic: a8001674@xtec.cat

Escola Can Clos