Estudi de la bassa de l’escola

Estudi de la bassa

L’Institut Bosc de Montjuïc ha guanyat un premi en la 6a. convocatòria d’ajuts a projectes d’Aprenentatge Servei que organitza la Fundació Jaume Bofill amb Les basses de Tres Pins més a prop. El seu projecte vincula els programes i entitats Apropa’t als Parcs (Agenda 21 Escolar), l’Associació Ambiental Galanthus, l’Institut Bosc de Montjuïc i els centres de primària adscrits, així com l’entitat Fundació Artesà del Poble Sec.

Vegeu què diuen al bloc de l’escola els alumnes de 2n d’ESO de com van explicar als de 1r de primària la vida dels organismes aquàtics de la bassa de l’escola.

Felicitats per aquesta iniciativa en la que han sabut combinar l’aprenentatge, amb la salvaguarda de  l’entorn proper i el servei a la comunitat.