L’alumnat de l’institut Lluís Vives en alta mar

Un grup de 12 alumnes de batxillerat de l’Institut Lluís Vives participa aquesta setmana en la travessia entre Toulon (França) i La Spezia (Itàlia) de la regata de grans velers Mediterranean Tall Ships Regatta, que el 24 de setembre va sortir de Barcelona.

El centre ha estat escollit, juntament amb l’Institut Enric Borràs de Badalona, per la Fundació Navegació Oceànica Barcelona per participar en aquest esdeveniment a bord del vaixell escola El Far Barcelona del Consorci El Far.

Al web de l’Institut Lluís Vives es pot fer el seguiment de la regata en directe i llegir les notícies d’aquest  grup de navegants que participen en aquests projecte de recerca.

Més informació:

Seguiment de la regata en directe

Consorci d’Educació

Consorci El Far