Juguem amb el cos – 2014

El dia 13 de juny va tenir lloc la 23à Jornada de “Juguem amb el cos” organitzada pels mestres del Seminari d’educació física amb la col·laboració del districte de Sants-MontjuÏc. i coordinada pel docent Lluís Mur. Aquest any han participat les escoles Gayarre, Francesc Macià, Cavall Bernat, Ramon Casas, Enric Granados, Sant Vicenç de Paül, Proa, Tres Pins, Seat  i Pau Vila. En total van participar uns 300 alumnes de sisè de primària. L’alumnat es distribueix per grups on hi ha membres de diferents centres la qual cosa ajuda al coneixement mutu i l’intercanvi de vivències entres ells.

Es tracta d’una jornada lúdico esportiva no competitiva i molt educativa, en la que l’alumnat ha de passar per diferents “estacions” on realitza diverses activitats físiques: bicicleta, escalada, aeròbic, pedalos, rugbi, spiribol, tennis, shootbol i mazabol . Cada “estació” té una durada d’uns 15 minuts.

L’activitat es va realitzar al camp de rugbi municipal de La Foixarda. Aquest curs hem tingut la novetat de que s’ha col·locat gespa artificial, la qual cosa ha millorat molt la qualitat dels jocs i el benestar dels participants.  Tot i que en principi la data de realització era la del dia 30 de juny, es va haver de suspendre degut a la pluja i els mestres van buscar una nova data. Alguna escola no ha pogut participar en aquesta segona convocatòria. El Servei educatiu hi ha col·laborat en el préstec d’aparells i en l’organització i gestió de l’activitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *