De l’hort a casa

La Generalitat potencia l’agricultura ecològica a les escoles

Els materials, amb guies didàctiques, s’enviaran als 75 CRP per poder-los deixar als centres educatius.

De lhort a casa maleta pedagògica de l'hort

Joc interactiu de la maleta pedagògica
L’objectiu d’aquesta iniciativa no és un altre que informar i formar l’alumnat sobre la producció agrària ecològica i ampliar l’oferta pedagògica relacionada amb els horts escolars ecològics. La producció agroalimentària ecològica és un sistema de producció encaminat a l’obtenció d’aliments d’elevada qualitat nutritiva i organolèptica mitjançant l’aplicació de mètodes productius sostenibles i respectuosos amb el medi ambient i l’entorn rural, sotmesos a un estricte sistema de control i certificació.
 Així, a l’interior de la maleta es troben propostes d’activitats fàcils d’integrar en projectes escolars.

De lhort a casa BTVNOTÍCIES.cat (vídeo sobre el seu contingut)