Col·lectiu d’artistes de Sants i el projecte ESCOL-ART

Tríptic exposicions agost_novembre_2012

El Col·lectiu d’artistes de Sants, posen en marxa el projecte ESCOL-ART amb el suport del Secretariat de Sants, Hostafrancs i la Bordeta i el CC de les Cotxeres de Sants.

El projecte ofereix la possibilitat que els alumnes de 5è i 6è de primària realitzin visites guiades per 2 artistes del col:lectiu a les exposicions de la sala “Lluïsa Franch”

L’activitat consistirà en una petita xerrada sobre el tema, la tècnica i el concepte de l’obra exposada i el passi d’un DVD que tractarà de la tècnica treballada per l’artista.

Podeu concertar visita per telèfon al 630241181 (Anna López) o per correu electrònic a: col.lectiuartistesdesants@hotmail.com