Cantada de Cicle Mitjà

El dia 30 de maig s’ha celebrat la Cantada de cicle mitjà a l’auditori de les Cotxeres de Sants, organitzada conjuntament pel Servei Educaiu i el districte de Sants-Montjuïc.

Ha estat preparada per un grup de mestres de música dels centres Pràctiques II, Proa, Gayarre, Francesc Macià, Barrufet, Cavall Bernat, Sant Medir i  Perú i han participat uns 500 alumnes d’aquestes escoles.

L’acte ha estat presentat per la mestra Estel Ochiai i l’acompanyament musical ha estat a càrrec del pianista Paul Perera

A l’acte hi han assistit  uns 300 familiars dels alumnes.  En la primera part cada escola ha interpretat un tema i al final tots els alumnes de 4t han cantat conjuntament “L’escola” de Joan Vives i Piti Espanyol. Finalment tots els alumnes de 3r i 4t han interpretat junts “Barcelona Spot” de Gato  Pérez.