Activitat Cooperjoc – 2016

El dia 17 de juny es va celebrar al Parc de l’Espanya industrial la 1a edició de l’activitat “Cooperjoc” , en la que van participar uns 170 nens i nenes de 1er de Primària de les escoles La Muntanyeta, Gayarre, Pau Vila, Seat i Barrufet. L’activitat estava organitzada pels mestres del Seminari de l’Educació Física del CRP de Sants-Montjuïc amb la col·laboració del Districte i de la Taula d’esports de la Marina.

L’alumnat va realitzat les següents proves: camp de mines, creuar el riu, punteria amb mocador i pilotes, estàtues de sal, slack line, paracaigudes, patinets i banquetes amb rodes, pilotes gegants i cistella de tennis.

Al final de l’activitat l’alumnat va escoltar el discurs de Violeta Cooper, la capitana de la nau Cooperjoc que va proposar una sèrie d’indicacions per tenir un planeta net i pacífic i els va donar les gràcies per haver jugat junts i cooperat entre ells  per superar els reptes que aquests jocs amaguen.

Per acabar els nens i nenes es van intercanviar unes medalles que ells mateixos havien realitzat a les seves escoles.