Wapps. El concurs de creació de llocs web i apps

Wapps.cat és un concurs de creació de llocs web i aplicacions en català adreçat a alumnes de 5è i 6è de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà o Superior. El certamen té per objectius fomentar el coneixement de les noves tecnologies, la creativitat dels participants i la normalització del català en l’entorn digital. Qualsevol escola dels territoris de parla catalana pot participar en aquest projecte. La finalitat del concurs és que els alumnes creïn un web o una app real, a través d’una experiència engrescadora que els apoderi a passar de ser consumidors digitals a creadors digitals.

La inscripció al concurs finalitza el 19 de febrer de 2021 a les 12h i la podeu fer des d’aquest enllaç.