Últimes pàgines NODES

La Xarxa Territorial de Cultura Digital – #XTCD – és el punt de trobada de les accions per a la transformació digital dels centres educatius de Catalunya, treballant en xarxa per a construir coneixement i millorar la competència digital d’alumnat, docents i centres. Una proposta oberta per a tot el professorat per facilitar suport i recursos als centres. Compta amb espais digitals per afavorir la reflexió i compartir coneixement.
Aquest curs la participació a la XTCD és oberta a tot el professorat interessat a compartir experiències en cultura digital a l’aula.

En el Projecte d’acceleració de la transformació digital en el marc del Pla d’Educació Digital de Catalunya es despleguen les intervencions als centres referides a connectivitats, equipaments d’alumnat i equipaments del professorat que es començaran a executar a partir del mes de novembre de 2020.

Des del Servei de Recerca de la Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital es coordina el cicle de webinars Claustre Obert que dona veu i documenta com els centres s’adapten als canvis fent ús dels suports digitals, les metodologies competencials i la creació de xarxa amb l’entorn.