STAC – 29 d’octubre – 2018

Gamifiquem amb el Break Out

En aquesta primera sessió treballarem la Gamificació a l’aula. La gamificació és fer viure com a una experiència de joc una activitat que no ho és. Quan arriba al món educatiu aquesta premissa porta implícita dues conseqüències: per una banda els educadors han de transformar la seva mirada davant les activitats educatives pensant-les en clau d’experiències d’aprenentatge, i per l’altra han de pensar com dissenyen aquestes experiències agafant elements propis dels jocs.

 

Recursos per a la sessió
Les claus de la Gamificació

Els sis pilars de la gamificació.

1- Un objectiu clar

2- La narrativa

3- Les dinàmiques

4- Les mecàniques

5- Les tecnologies digitals

6- La Validació i Avaluació

Un model de plantilla per començar a gamificar

Un repte

 

Altres temes tractats al Seminari:

1- Organització seminari

2- Gsuites. Dins G-suite vam parlar d’extensions que ens podrien ser útils a l’escola com: Read Aloud (lectura de textos), Announcify (permet grabar veu sobre d’una imatge facilitant per exemple poder explicar com s’ha arribat a una solució) i apps lliures com l’AutoDraw (ens permet transformar els nostres dibuixos).

3- Transformació

Altres informacions: