PROVES AVALUACIÓ 6è primària i 4t d’ESO

Prova Avaluació sisè curs de l’educació primària

La realització d’aquesta prova serà els dies 8, 9 i 10 de maig, tal com està previst a la RESOLUCIÓ EDU/3614/2022, de 16 de novembre, per la qual s’aproven les directrius per a la realització de la prova d’avaluació de sisè curs de l’educació primària i es convoca la prova per al curs 2022-2023 (DOGC núm. 8798, de 22.11.2022). https://dogc.gencat.cat/ca/document-del-dogc/?documentId=943022

La prova està dissenyada per mesurar l’assoliment de competències i coneixements bàsics per part de l’alumnat al final de l’etapa d’educació primària.

La prova s’estructura en cinc parts: competència comunicativa lingüística en llengua catalana, en llengua castellana i en llengua estrangera, competència matemàtica i competència associada a l’àrea de coneixement del medi natural.

Des del dilluns 13 de febrer, els centres educatius tindreu accés a l’aplicació informàtica per a la gestió de la prova i poder dur a terme les següents tasques:

• Crear grups i assignar l’alumnat al grup-classe corresponent.
  • Comprovar i donar d’alta al RALC l’alumnat del centre que no aparegui al llistat de l’aplicació.
  • Indicar l’alumnat que ha de fer la prova de manera diferenciada, segons la normativa de la convocatòria.
  • Proposar aplicadors/es, faran la seva tasca en el mateix centre d’origen.
  • Proposar correctors/es d’entre els aplicadors/es indicats, es designaran d’entre els docents aplicadors, tenint en compte criteris d’idoneïtat i disponibilitat i farà la correcció en línia des d’una plataforma digital.
  • Informar dels dies festius del centre en el període del 21 d’abril al 10 de maig, a efectes de l’enviament del material.

IMPORTANT! El termini per fer aquestes tasques comença el 13 de febrer i finalitza el 24 de febrer de 2023.

Trobareu informació addicional a Portal de Centres (a partir de la setmana present) i a l’aplicació informàtica.

Enllaç al Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu

Prova Avaluació quart curs de l’educació secundària obligatòria

La realització d’aquesta prova serà els dies 3 i 4 de maig, tal com està previst a la RESOLUCIÓ EDU/3615/2022, de 16 de novembre, per la qual s’aproven les directrius per a la realització de la prova d’avaluació de quart curs de l’educació secundària obligatòria i es convoca la prova per al curs 2022-2023 (DOGC núm. 8798, de 22.11.2022). https://dogc.gencat.cat/ca/document-del-dogc/?documentId=943046

La prova està dissenyada per mesurar l’assoliment de competències i coneixements bàsics per part de l’alumnat al final de l’etapa d’educació secundària obligatòria.

La prova s’estructura en cinc parts: competència comunicativa lingüística en llengua catalana, en llengua castellana i en llengua estrangera, competència matemàtica i competència cientificotecnològica.

Des del dilluns 6 de febrer, els centres educatius tindreu accés a l’aplicació informàtica per a la gestió de la prova i poder dur a terme les següents tasques:

• Crear grups i assignar l’alumnat al grup-classe corresponent.
  • Proposar aplicadors/es, faran la seva tasca en el mateix centre d’origen.
  • Informar dels dies festius del centre en el període del 19 d’abril al 4 de maig, a efectes de l’enviament del material.

IMPORTANT! El termini per fer aquestes tasques comença el 6 de febrer i finalitza el 17 de febrer de 2023.

Enllaç al Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu