Projecte LICEUAPRÈN

L’alumnat de primària de totes les escoles del Ripollès ha pogut gaudir de l’activitat central del projecte LICEUAPRÈN. 13000 alumnes han gaudit de la funció la Cuina de Rossini al Gran Teatre del Liceu, a Barcelona. Un cop finalitzada l’obra han participat en diferents tallers artístics, de caracterització, de coreografia, de sensibilització, entre d’altres.

Aquest projecte consta de diferents accions i fases:

• Formació als claustres.
  • Setmana de tallers artístics a les escoles amb un artista del Liceu.
  • Projectes globalitzadors que genera cada centre inspirats amb l’obra.
  • Assistència dels mestres a l’assaig general d’una òpera al Liceu.
  • Reunions de seguiment del projecte amb l’equip del Liceu Aprèn.

Es tracta d’una iniciativa emmarcada en el projecte Liceu als Centres en Zones Rurals de Catalunya, amb la voluntat d’apropar i fer accessible la cultura a centres que per distància tenen menys accés a l’activitat del Liceu.

Aquest curs, en concret, participen del projecte tots els centres d’educació infantil, primària i secundària del Ripollès amb un total de 2.500 alumnes.

Felicitem a totes les persones del Liceu que han coordinat i organitzat aquest projecte i a tot alumnat, docents per a la seva rebuda i implicació. Enhorabona a tothom!!!