Programa FAIG

El Programa FAIG és una oportunitat per crear entorns d’aprenentatge amb sentit, on posar l’alumnat al centre, sentint la seva veu per a crear un món millor on viure i conviure.

Acte de llançament del programa experimental FAIG. “Fent per aprendre imaginant globalment”

Paral·lelament a l’acte, s’oferirà un taller “maker” en l’espai FAIGLab, annex a l’auditori, dirigit a l’alumnat assistent a l’acte.

• Lloc: Fàbrica de creació Fabra i Coats. Carrer de Sant Adrià, 20. 08030 Barcelona
  • Data: Dijous 9 de març de 2023, des de les 17:00 fins les 19:30
L’acte es retransmetrà en directe.

FAIG és un programa experimental d’innovació que impulsa el desenvolupament de Projectes d’Aprenentatge amb Sentit, vinculats als desafiaments de les persones i el planeta, amb el propòsit que infants i joves, esdevinguin persones crítiques, participatives i transformadores del seu entorn. FAIG és una oportunitat per crear entorns d’aprenentatge amb sentit, on posar l’alumnat al centre, sentint la seva veu per a crear un món millor on viure i conviure. Durant el curs 2022-2023, trenta-cinc escoles, instituts i instituts escola de tota Catalunya formen una primera xarxa de centres pilot del programa FAIG, que en el curs 2023-2024 s’ampliarà a 150 centres. Aquest programa pretén impulsar canvis profunds en el sistema, on la tecnologia al servei de l’educació posi el focus en les persones i les col·laboracions amb la comunitat.

És imprescindible confirmar assistència a l’acte mitjançant el formulari d’inscripció. Inscriu-te!