Premis Clubs de lectura escolars

Es convoquen els Premis Clubs de lectura escolars, adreçats als centres educatius sostinguts amb fons públics que imparteixin els ensenyaments bàsics (Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i cicles formatius de grau bàsic. Els premis s’atorgaran en les categories i modalitats següents:

Categoria 1: centres ubicats a municipis de fins a 5.000 habitants.

• Modalitat A: centres sostinguts amb fons públics d’Educació Primària.
  • Modalitat B: centres sostinguts amb fons públics d’Educació Secundària Obligatòria, inclosos els centres que imparteixin cicles formatius de grau bàsic, educació especial, centres d’educació de persones adultes i escoles oficials d’idiomes.

Categoria 2: centres ubicats a municipis de més de 5.000 habitants.

• Modalitat A: centres sostinguts amb fons públics d’Educació Primària.

Els premiats de cada categoria rebran una remuneració econòmica segons la distribució indicada a les bases.

Les sol·licituds es poden fer fins el 16 de juny a les 14:00h.

Tota la informació aquí.