Nous tallers del Pla Educatiu d’Entorn al municipi de Ripoll

Avui dimarts 20 de febrer s’inicien nous tallers del Pla Educatiu d’Entorn. Ripoll fa 6 anys que forma part d’aquest projecte del Departament d’Educació i actualment, és un PEE ordinari com els 18 que hi ha a la província de Girona.

Els tallers proposats són una acció educativa orientada a acompanyar els infants, els joves i també a les seves famílies, en l’adquisició de capacitats i competències, generant condicions d’igualtat d’oportunitats en els processos escolars i en els resultats acadèmics.

Per garantir la màxima eficàcia de la intervenció educativa, la proposta s’ha dissenyat segons les valoracions aportades pels centres educatius de primària i secundària de Ripoll en els anys anteriors i en les aportacions de les Associacions de Famílies. L’objectiu és donar resposta a les diferents necessitats de l’alumnat, amb la finalitat de facilitar la construcció de trajectòries educatives personals d’èxit a dins i a fora l’escola.

Podeu trobar tota la informació en el següent enllaç.