L’ESCOLA COMARCAL DE MÚSICA PRESENTA NOU CURS

L’escola comarcal de música del Ripollès està immersa en el procés de matriculació dels alumnes per al curs vinent. Es preveu que enguany se superarà la xifra dels 240 inscrits amb què es va tancar el curs passat. Aquí hi pot contribuir el fet que enguany es recupera l’assignatura de cant, que no es podia fer ateses les restriccions anticovid i que han despertat molt interès. Unes altres classes que tornen són les de conjunt instrumental, amb grups adolescents a Ripoll, Sant Joan de les Abadesses i Ribes de Freser, i un d’adults a Ripoll.

El director de l’escola, Jordi Pau, també ha remarcat la importància que enguany es recuperin les classes de nens de sis anys, “que havien quedat a zero i que són importants perquè l’escola tingui una base ferma”, amb alumnes que any rere any continuïn apuntant-s’hi.

Podeu llegir tota la notícia en aquest enllaç.