Institut-Escola Ribes de Freser -Exposem els nostres projectes

Exposem els nostres projectes

Els alumnes de sisè hem acabat d’exposar els nostres projectes de finals del curs confinat , encara ho teniem pendent.

Hem après moltes coses gràcies a l’aportació de cada company. La Georgina ens ha parlat dels nombres i l’escriptura, la Violeta ens ha explicat com fer una casa ben aïllada per estalviar energia i respectar millor l’entorn,  la Laia ens ha portat pel món de la moda des dels inicis fins ara, el Pau Grivé ens ha explicat tots els secrets de com es fan els còmics, la Carla ens ha preparat un viatge per París espectacular, el Pau Puig ens ha parlat de la protecció dels animals del Pirineu, l’Andreu ens ha introduit en el món dels robots, la Jana ens ha regalat un treball sobre el violí que ha acabat tocant una bonica cançó,   el Joel ens ha explicat i molt bé la Segona Guerra Mundial, l’Otger ens ha fet conèixer com es fan els horts urbans, el Toni ens ha parlat de les malalties i sobretot de la Covid, la Irina ha fet un viatge entre diferents països i animals i el Jan ha exposat un treball sobre el joc del Parxís amb recull de dades i gràfics.

Expo AndreuExpo Carla

Expo IrinaExpo Jan

Expo JoelExpo Otger

Expo Pau GriveExpo Laia

Expo ArnauExpo Toni

Expo VioletaExpo Pau Puig

Expo JanaExpo Georgina

Tot plegat unes exposicions molt interessants, ja estem esperant les properes!!