
Ja està oberta la inscripció de grups d’alumnes a la 37a edició del Festival de Cinema de Girona.
📅 Quan?
- El Festival a les escoles i instituts se celebrarà exclusivament en streaming, del 27 d’octubre al 6 de novembre de 2025.
🎬 Què us proposem?
Una experiència única per convertir, durant uns dies, el vostre centre en una sala de cinema: a les aules, a la sala d’actes, al menjador, al gimnàs, al local social o fins i tot al cinema del poble o barri.
L’alumnat podrà gaudir de la projecció de curtmetratges d’estrena mundial i, alhora, actuar com a jurat del Festival en cadascuna de les set categories d’edat, des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.
🎓 Objectiu educatiu
L’objectiu principal és que l’alumnat actuï com a jurat del Festival en cadascuna de les set categories d’edat en les quals participi, des d’educació Infantil fins a Batxillerat.
🌐 Recursos i inscripció
Al web del Festival trobareu:
- L’accés a la inscripció gratuïta per grups d’alumnes (fins al 24 d’octubre de 2025).
- Recursos per preparar el Festival al centre: idees, curtmetratges guanyadors d’altres edicions, propostes didàctiques i una selecció de centenars de curts en línia.
- L’enllaç per generar invitacions gratuïtes per a l’acte d’inauguració.
🎉 Acte d’inauguració
La inauguració de la secció Infants i Joves del Festival tindrà lloc el divendres 10 d’octubre de 2025, a l’auditori Josep Irla de Girona.
La inscripció és gratuïta (fins al 9 d’octubre de 2025) i l’aforament és limitat.


